Aamir Khan Hollywood Filmini Reddetti!



Oynadığı filmlerle sadece kendi ülkesinde değil, tüm dünyada adından söz ettiren yetenekli aktör Aamir Khan'ın, Hollywood'tan yapılan bir kaç film teklifini geri çevirdiği ortaya çıktı. Uzun süredir basını meşkul eden bu söylenti Aamir Khan'a soruldu. Son olarak "Broken Horses" isimli bir filmin tanıtımına konuk olarak katılan ünlü aktör bu soruları yanıtladı. Aktörün yaptığı açıklama şu şekilde:

"Ben her zaman burada (Hindistan) çalışacağım ama film teklifi Amerika ya da Çin'den gelse de beni heyecanlandırması gerekiyor. Bana gelen teklifler arasında ilginç bulduğum ve yapmak için heyecanlandığım bir senaryo olmadı. Farklı ülkelerde çalışmak için dil öğrenmek gerekli bunu biliyorum ama hiçbir zaman dil benim için sorun olmadı. Dünyanın neresinde olursa olsun amacım işe yarar filmler yapmaktır."

Bu açıklamaları ile dünyanın çeşitli film sektörlerinde çalışmaktan çekinmeyeceği sinyalini veren yetenekli aktör, kendisine yapılan Hollywood tekliflerinin senaryolarını ilginç bulmadığı için geri çevirdiğini belirtti. Yetenekli aktörün yeni filmi Dangal'ın 2016 yılında Hint sinemalarında gösterime girmesi planlanıyor.

Post a Comment

Daha yeni Daha eski