Katrina Kaif: "Deepika ile Aramda Husumet Yok!"



Son zamanların en çok konuşulan magazin gündemlerinden birisi de, Deepika ile Ranbir'in yeniden "Tamasha" isimli filmde baş rolü paylaşmaları ve bu nedenle çekimleri birlikte sürdürüyor olmaları. Son olarak çekimleri ziyaret eden Katrina'nın Ranbir Kapoor ile kaldığı otelde Deepika'nın da bulunması, üstelik hemen yanlarındaki odada kalıyor olması medyanın dikkatinden kaçmadı. Bu durum Ranbir Kapoor ile şu sıralar aşk yaşayan Katrina'ya soruldu. Genç ve yetenekli aktrisin verdiği cevap oldukça kesindi.

"Ben kişisel hayatım hakkında konuşmayı sevmiyorum. Ancak son zamanlarda kaldığımız otel konusundaki bazı haberleri ben de okudum. Tamam bu haberler samimiyetle yapılıyor ancak meslektaşlarımın hiçbirisiyle aramda herhangi bir husumet yok."

Bazı tanıkların aktardığına göre Katrina otelde Deepika'nın odasınına yakın olmaktan çekince duymamış ve odasının değiştirilebileceği talebini de geri çevirerek, Deepika'dan herhangi bir rahatsızlık duymadığını gösterdi. Hatta güzel aktrisin daha da ileri giderek, film çekimleri esnasında düzenlenen bir partiye de katılarak Deepika ile yakın bir arkadaş gibi iletişim kurduğu söyleniyor.

Post a Comment

Daha yeni Daha eski