Bollywood'un efsane isimlerinden Aamir Khan kendisine yöneltilen Dhoom 3 filminin önceki filmlerden ayrı bir yere sahip olup olmadığı sorusuna "Benim için her filmim önemlidir." şeklinde cevap verdi. 20 Aralık tarihinde Dhoom 3 filmi Hindistan sinemalarında gösterime girecek olan aktörün cevabının devamında yaptığı açıklamalar şu şekilde:

"Benim için her filmimin önemli olduğunu düşünüyorum. Ben yaptığım filmlere eşit derecede önem veririm. Bütün filmlerimi iyi yapmaya çalışıyorum ve gerçekten işimi çok seviyorum. Sonuç olarak benim için önemli olan bu sürece katılmak. Seyirci sinemada oturup benim filmlerimi izlerken keyif alıp dışarıya çıktığında benim çekeceğim filmleri takip etmesi benim için önemli olan budur. Seyirci sinemadan çıktığında zevkli film derse benim için başarı ölçüsü budur."
Daha yeni Daha eski