Çok çalışkan olan Deepika ilk kez tatile cikmaya hazirlaniyor. 2013'de arka arkaya dort basarili filme imza atan aktres şöyle dedi: "Filmleri tamamlamak icin devamli calisiyorum. Uzun zamandir bir gun bile tatil yapmadim. Bu yil cok fazla calistim."

Bu yuzden Deepika, Noel ve yeni yil'da tatilde olacak, ailesiyle vakit gecirecek. Bu sene ailesine fazla vakit ayiramadigini soyleyen guzel aktres, ayrica hayatinda hic kimse olmadigini da belirtti: "Hayatimda su an kesinlikle hic kimse yok. Ask ve evlilik olacagi zaman olur." Ve Deepika'nin asik olacagi kisi, babasi meshur badminton oyuncusu Prakash Padukone gibi mukemmel olmaliymis.

Deepika tatilden donunnce, sadece bir film uzerinde calisacak: "Ranbir Kapoor'la birlikte, Imtiaz Ali'nin filmini yapiyorum. Su an film hakkinda bir sey soyleyemem ama Imtiaz'in benimle cektigi Love Aaj Kal'dan cok farkli olacak. Ranbir ve beni zorlayan bir film olacak. Bu film disinda henuz baska bir proje imzalamadim."

Ceviren: Burcin C.
Daha yeni Daha eski