Beni en çok etkileyen filmden bahsetmek istiyorum bugün, Kal Ho Naa Ho'dan.İlk önce filmin konusuna değinelim:Naina ciddiyeti seven ve aşk ilişkilerinede uzak bir kızdır.Fakat içindeki duyguları bastırarak nereye kadar devam edebilecektir işte tamda bu sıralarda Yeni komşusu Aman'ın taşınması ile değişmeye başlayacaktır. Ondan pek çok dersler alacak olan Naina için hayat artık daha anlamlı ve eğlenceli bir hal alır hemde ilişkilerine de bunu yansıtmaya başlar.

Film klasik bir Bollywood filmi gözüküyor ilk başlarda.Müzik,dans,aşk var ama daha sonra sizi eğiten bir filme dönüşüyor.En azından ben öyle düşünüyorum. Sevgiliye duyulan sevginin onun peşinde dolaşıp,onu izlemek değil onun iyiliğini düşünmek olduğunu öğretiyor.

Bir de nasıl yaşanır onu öğreniyorsunuz filmde.Her zaman her şeye ağlayanlar var ya özellikle onlar izlesin filmi.Bir insan ölümcül bir hastalığın pençesiydeyken bile bu kadar yaşama sevincine sahipken siz neden bu kadar karamsarsınız diyor film.

Her ne kadar IMDb puanı 7.8 olsa da benim puanım tam, bu film için.
Demem o ki bu filmi izleyin,izletin ve izlenmeyenleri uyarın.

Yazar: Emre Kaya
Daha yeni Daha eski