Dhoom 3'un gosterime girmesine gunler kaldi. Bu yilin en beklenen filmi cikmadan once Katrina bir roportaj'da icini doktu.

Önceki Dhoom'lari izledin mi?
Evet, ikisini de izledim.Ilkini hatirlamiyorum cunku cok zaman onceydi ama ikincisini cok iyi hatirliyorum.

Bu rolü neden kabul ettin?

Senaryo'yu cok begendim. Hikaye gercekten cok guzel. Hem rolu istedim, hem de dans etmeyi. Bir daha sirk'de sahne almak ve akrobasi ogrenmek gibi bir firsat elime gecmezdi. Son yillarda, dans benim icin cok onemli.

Çok çalısmış olmalısın...

Gercekten cok calistim, yaptiklarim gorundugunden daha zor. Mesela Malang sarkisi sadece 8-9 dakikaydi, kolay gozukuyor. Ama hic kolay degildi ve ogrenmem zaman aldi.

Bu filmi, daha onceden beraber hic calismadigin Aamir icin imzalamadin mi?

O ilk faktor degildi. Bir superstarla calismak harika, o benim icin bir ekstra oldu.

Hangi Khan'la calismak daha zor?

Hic biriyle calismak zor degil, hepsi harika insanlar, ama hepsinle iliskim farkli. Salman'i yillardir taniyorum, o yuzden onunla iliskim cok farkli. Mesela, Ek Tha Tiger filminde Mashallah sarkisini cekiyorduk ve o bana devamli guluyordu.

Butun Dhoom kizlari guzellikleriyle on planda oldular. Bu filmde onlari gectin mi?

Bilmiyorum, bence herkes cok calisiyor. Elimden geleni yaptim, bana verilenlerle, en iyi isi cikarmaya calistim.

Bütün Dhoom kizlari mayo giydi, ya sen?

Hayir, giymedim. Giyseydim simdiye kadar fragmanlarda gorurdunnuz. Hem bu yil yeterince bikini maceram oldu (Ibiza'dan bahsediyor).

Artik gercek hayatta bikini giymemeye yeminli misin?

Tabikide hayir, ben bir cocuk degilim. O plaj resimleri benim icin bir sok oldu ama bu yuzden tatillerde bikini giymeyi birakmicam.

Seninle beraber calisanlar senin soguk oldugunu soyluyorlar...

Bence bu soylenebilecek en kotu sey. Ben yengec burcuyum, kendimi korumak icin insanlarla arama bir duvar orerim. Artik bu soruyu cevaplamaktan biktim. Beni anlamayan insanlara kisiligimi anlatmaktan biktim. Ben cok duygusal bir insanim, cocuklugumdan beri boyleyim. Ama her zaman duygularimi belli etmiyorum. Calistigim zaman, duygularimi bir kenara koyuyorum, profosyonel olmaya calisiyorum. Ben zaaflarimi ve duygularimi ortaya koymam, cunku herkes iyi niyetli degil.

Evlenecegin soyleniyor, dogru mu yalan mi?

Yalan. Su an oyle bir planim yok. Koffee with Karan'da soylenenler eglence icindi. Evlenmiyorum ve ayrica, kimse bana evlenme teklif etmedi.

Kimse etmedi mi?

Hic kimse! Herkes bana evlenecek misin diye soruyor ben de daha 5-10 evlenmicem diyorum ama gercek su ki, bana henuz kimse evlilik teklif etmedi. Eger bir gun birisi teklif ederse ve ben kabul edersem, bunu saklamam.

Ask gizli mi tutulmali?

Ask ve iliski farkli seyler. Tamamen gelismemis bir iliskiyi aciklamaya gerek yok. Ayrica ben ozel hayatimi hep gizli tutmayi tercih ettim. Cunku dogam boyle. Kariyerimin ilk gunlerinde bana bu nasihat verilmisti ve artik boyle.

Salman'dan ayrildiginda da ondan hic bahsetmemistin...

Evet, hic bahsetmedim. Neden bahsediyim ki? Zaten hersey konusuluyor ve ben bunlara eklemek istemiyorum. Herseyin ortaya cikmasina gerek yok.

Aşık misin? Değil misin?

Buna cevap vermicem. Beni taniyanlar, dostlarim bu sorunun cevabini biliyor. Bunu medyaya soylemek istemiyorum.

Ranbir bir dost mu, yoksa ozel birisi mi?

Hersey'i adlandirmaya gerek var mi? Bir cok insan, duygusal baglari olan insanlarla ilgili abartili seyler soyluyorlar ama dogru degil. Ranbir hayatimin onemli bir parcasi mi? Evet, tabiki. Ranbir hayatimin cok onemli bir parcasi ama bundan ote birsey soyleyemem.

Çeviren: Burcin C.
Daha yeni Daha eski