Karan Johar geçtiğimiz haftalarda Koffee With Karan programının yeni sezonuna Salman Khan'ı konuk ederek start vermişti. Programın yayınlanmasının ardından gelen bilgilere göre Salman Khan oldukça çarpıcı açıklamalarda bulunmuş. Karan Johar'ın Shahrukh Khan hakkında kendisine yöneltilen sorulara içtenlikle yanıt veren Salman Khan'ın ikisinin dostluğu ve yaşananlar hakkında da açıklamaları oldu.

Bilindiği gibi Salman Khan ve Shahrukh Khan uzun bir süre önce Katrina Kaif'in doğum günü partisinde tartışarak kavga etmişti. Karşılıklı küfürleşen ikiliden Shahrukh Khan daha sonra partiyi terk ederek uzun bir süre Salman Khan ile muhatap olmamaya çalışmıştı. Bu kavganın ana sebebi Salman'ın kardeşi Arbaz Khan'ın yeni filminde Shahrukh Khan'ı bir klipte oynatmak istemesi ama Shahrukh Khan'ın bunu kabul etmemesi oluşturmaktaydı. Gecede aşırı derecede alkol alan Salman Khan sözlü sataşma ile fitili ateşleyen taraf olmuştu.

Salman Khan ve Shahrukh Khan yıllar sonra bir iftar partisinde birbirlerine sarılırken görüntülenmiş ve bu gelişme ikilinin arasındaki buzlar eriyor mu dedikodularına neden olmuştu. Bu durum Karan Johar tarafından Salman Khan'a soruldu. Salman Khan tarafından verilen cevaplar ise şu şekilde:

"Onun kendi yaşamı var ve benim de öyle. Ben yeniden sıkı arkadaş olacağımıza %100 eminim diyemem. Ancak ben yaşadığım yıllar boyunca onu sevdim ve saygı duydum."
Daha yeni Daha eski