Hrithik Roshan bugun, esi Sussanne Roshan'la ayrildiklarini resmen acikladi. 13 yildir evli olan ciftin, iki erkek cocugu var.

Hrithik'in aciklamasi: "Sussanne benden ayrilmaya ve 17 yillik iliskimizi (13 yıl evlilik ve 4 yıl birliktelik) bitirmeye karar verdi. Butun ailem icin bu zor bir zaman ve medyanin bizi rahat birakmasini rica ediyorum." "Bu haberin hayranlarimi uzmesini ve evlilik ile ilgili dusuncelerini etkilemesini istemiyorum. Ben evlilik kurumuna inaniyorum ve olabildigince saygi duyuyorum."

Aciklamasini pozitif bir sekilde bitiren Hrithik, saglik durumun iyi oldugunu, tedavisinin devam ettigini ve yakin zamanda hayatina kaldigi yerden devam edecegini belirtti.:

Bu donem Hrithik icin gercekten cok zor oldu. Bir yandan Krrish 3'un basarisi sevindirsede, saglik sorunlari ve ailevi sorunlar araya girdi. Film giseye girmeden kisa bir sure once Hrithik acik beyin ameliyati gecirdi. Ameliyat'tan sonra Hrithik'in davetlere esi olmadan katilmasi dikkat cekti. Gecmiste Hrithik ve Suzzanne ciftinin iliskisi ihanet ve uyusturucu dedikodulariyla calkalansada, bu guzel ciftin gercekten ayrilacagini kimse dusunmemisti. Gercekten uzulduk.

Yazar: Burcidi
Daha yeni Daha eski