2013 yılının gözde aktrisi Deepika Padukone çektiği gişe rekortmeni filmler ile ard arda ikinci ödül töreninden de pek çok ödül kazanarak dikkatleri üstüne çekmeyi başardı. 2013 yılında 4 farklı filmde oynayan ve oynadığı tüm filmleri hit olan yıldız oyuncunun geleceği oldukça parlak görünüyor. Bu durum kendisine soruldu ve artık kendisini bir numaralı aktris olarak görüp görmediği soruldu. Ünlü yıldızın açıklamaları ise şekilde.

"Bir numaralı aktris olduğumun söylenmesi iyi hissettiriyor ancak ben öyle düşünmüyorum. Benim için filmlerimin gişede hasılat yapmasından çok seneler sonra da tekrar tekrar izlenecek kalitede olması önemlidir. Örneğin "Kabhie Kabhie" filmine bakın. 10 ya da 20 sene geçse bile bir film kendini ilk günkü gibi izletmeli ben böyle filmlerin bir parçası olmayı umuyorum."

Bu açıklamaların ardından bu yıl kendisine rakip olarak gördüğü film ve aktrisler hangileri sorusuna ise Ranjhaana filminden Sonam Kapoor ve Lootera filminden Sonakshi şeklinde cevap verdi.
Daha yeni Daha eski